piątek, 24 lipca 2015

10/07/15 Ząbkowice Śląskie


Witajcie, jestem na siebie strasznie zła, że tak zaniedbałam tego bloga. Zaczęły się wakacje, mnóstwo spotkań ze znajomymi.. Od tygodnia przebywam w Gdańsku i zostaję tu jeszcze przez tydzień, więc w końcu zebrałam się w sobie i dodaję notkę, która miała pojawić się już jakiś czas temu. Z czasem mam zamiar uzupełnić bloga fotorelacjami z wszystkich koncertów na jakich byłam, a jest ich naprawdę mnóstwo. No ale przejdźmy do koncertu, który gra pierwsze skrzypce w dzisiejszej notce. Odbył się on dziesiątego lipca tego roku, w Ząbkowicach Śląskich z okazji corocznych Dni i Nocy Krzywej Wieży.


Pierwszym wykonawcą był zespół FairyTaleShow
FairyTaleShow- Love )


Następnym wykonawcą był zespół Tabu.
Tabu- Marzenia ft. Cheeba & Grizzulah )


Ostatnim wykonawcą w tym dniu i gwiazdą wieczoru, był zespół Bracia z ich gościem specjalnym- Krzysztofem Cugowskim.
Bracia- Wierzę W Lepszy Świat ) ; ( Budka Suflera- Takie Tango )


To by było już wszystko, niebawem powinna pojawić się notka z drugim dniem koncertów, a także zbiór zdjęć z mojego wyjazdu do Gdańska, który, jak podejrzewam, podzielę na kilka wpisów. Widzimy się niebawem, trzymajcie się, cześć! ;)

4 komentarze:

  1. Nono, teraz będziesz nadrabiać! Zajebiste ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Następnym razem poproszę o więcej zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem postaram się dać więc, dziękuję :)

      Usuń